Webinar: Kompetanseløft for anskaffelse av elektronisk pasientjournal (EPJ)

Webinaret som gir deg som skal jobbe med anskaffelser av EPJ kunnskap om ulike prosedyrer og mulige veivalg. Vi går gjennom viktige deler av anskaffelsesprosessen med mål om å skape økt trygghet og et godt sluttresultat for både kommuner og leverandører.

Tidspunkt

Fredag 22. november 2024 kl. 09:00 - 12:00

Sted

Digitalt arrangement

Om arrangementet

Mange kommuner står overfor behovet for å bytte ut EPJ-løsninger i tiden fremover, men det kan være krevende å navigere gjennom anskaffelsesprosessen og muligheter som ligger i de ulike anskaffelsesprosedyrene. Bli med på webinar hvor vi dekker det du trenger å vite om innovative anskaffelser og hvordan du kan benytte konkurranse med forhandling og konkurransepreget dialog til din fordel – enten du er leverandør eller bestiller.

Webinaret er et samarbeid mellom KS og LUP. Det er delt inn i flere moduler + en sesjon med svar på de vanligste spørsmålene. 

 Modulene består av: 

  • Introduksjon til innovative anskaffelser 
  • Behovsbeskrivelsen som «rød tråd» 
  • Prosedyre 1 – konkurranse med forhandling 
  • Prosedyre 2 – konkurransepreget dialog 
  • Samtale om prosedyrevalg med aktører som er i gang
  • Samtale med leverandører med erfaring med ulike prosedyrer 
  • FoU-samarbeid – viktig å tenke på!  

Det legges inn et par gode pauser underveis.

Meld deg på