Dialogkonferanse om fremtidens saksbehandling og arkivering
Lørenskog kommune inviterer til en dialogkonferanse i forbindelse med en konseptutredning for anskaffelser av moderne og brukervennlige systemer for generell saksbehandling, byggesaksbehandling, en helhetlig løsning for politiske møter samt løsning for innsyn og publisering. Formålet med markedsdialogen er å få god innsikt i løsninger og mulighetene til aktuelle leverandører, for å få informasjon om planer for utvikling, og få/gi svar på eventuelle spørsmål, som blir grunnlaget for det videre arbeidet med konseptvalg og kravspesifikasjon. Dialogkonferansen gir en unik mulighet til å få innsikt i prosjektets behov og delta i verdifulle dialoger. Vi ser frem til din påmelding og deltakelse!

Tidspunkt
Onsdag 12. mars 2025 kl. 09:00 - 10:30Sted
Digitalt med bruk av Microsoft Teams.Innspill skjer via Menti.
Om arrangementet
Agenda for dialogkonferanse:
- Velkommen og mål for dagen
- Formål med møtet og verdien av dialog v/ LUP
- Om behovet i prosjektet v/prosjektleder i Lørenskog kommune
- Spørsmål og svar via Menti
- Avslutning, veien videre i prosessen
Dialogkonferansen holdes på norsk språk, både skriftlig og muntlig. Skandinaviske språk er også inkludert.
Invitasjon og mer informasjon om dialogkonferansen finner dere på siden for anskaffelsen: https://innovativeanskaffelser.no/fremtidens-saksbehandling-og-arkivering/
Formatet for markedsdialogen vil være en felles digital dialogkonferanse med Lørenskog kommune og leverandører, der kommunen presenterer sine behov og utfordringer.
Veien videre, en til en møter:
Dialogkonferansen er nå gjennomført og leverandører kan melde sin interesse for en-til-en møter.
Leverandørene bes da svare på spørsmål, som danner grunnlag for samtalene.
Meld deres interesse for en til en møter her: https://forms.office.com/e/5Fm3qYRbDX
Frist for innspill og innsending er satt til 26.mars
Om dere har spørsmål, ta kontakt med prosjektleder Torunn K Leren på epost: torler@lorenskog.kommune.no