Dialogkonferanse om fremtidens saksbehandling og arkivering

Lørenskog kommune inviterer til en dialogkonferanse i forbindelse med en konseptutredning for anskaffelser av moderne og brukervennlige systemer for generell saksbehandling, byggesaksbehandling, en helhetlig løsning for politiske møter samt løsning for innsyn og publisering. Formålet med markedsdialogen er å få god innsikt i løsninger og mulighetene til aktuelle leverandører, for å få informasjon om planer for utvikling, og få/gi svar på eventuelle spørsmål, som blir grunnlaget for det videre arbeidet med konseptvalg og kravspesifikasjon. Dialogkonferansen gir en unik mulighet til å få innsikt i prosjektets behov og delta i verdifulle dialoger. Vi ser frem til din påmelding og deltakelse!

Tidspunkt

Onsdag 12. mars 2025 kl. 09:00 - 10:30

Sted

Digitalt med bruk av Microsoft Teams.
Innspill skjer via Menti.

Om arrangementet

Tentativ agenda for dialogkonferanse:

  • Velkommen og mål for dagen
  • Formål med møtet og verdien av dialog v/ Leverandørutviklingsprogrammet
  • Om behovet i prosjektet v/prosjektleder i Lørenskog kommune
  • Spørsmål og svar via Menti
  • Avslutning, veien videre i prosessen

Dialogkonferansen holdes på norsk språk, både skriftlig og muntlig. Skandinaviske språk er også inkludert.

Formatet for markedsdialogen vil være en felles digital dialogkonferanse med Lørenskog kommune og leverandører, der kommunen presenterer sine behov og utfordringer. Deretter inviteres leverandører til 1-til-1 møter, digitalt eller fysisk.

Eventuelle spørsmål kan rettes til prosjektleder Torunn K Leren på epost: torler@lorenskog.kommune.no

Meld deg på