Dialogkonferanse – Innhenting, sammenstilling og analyse av trafikkdata
BYM inviterer til dialog for å se om det allerede eksisterer løsninger i markedet som tilfredsstiller nåværende behov, eller om det er noen aktører som kan tenke seg å utvikle eller videreutvikle en løsning for å møte kommunens behov. Videre ønskes innspill på forståelsen av det teknologiske mulighetsrommet, om det er noen problemstillinger som er oversett, og tilbakemelding på gjennomførbarheten av en anskaffelse av et slikt verktøy.

Tidspunkt
Mandag 26. mai 2025 kl. 12:00 - 15:30Sted
Røde kors konferansesenter, Hausmanns gate 5, OsloOm arrangementet
Leverandørdialogen består av en dialogkonferanse og påfølgende én-til-én-møter. Alle interesserte har anledning til å melde seg på konferansen og/eller én-til-én-møtene. Deltagelse ved dialogkonferanse og/eller én-til-én-møter er ikke en forutsetning for å kunne delta i en eventuell kommende anbudskonkurranse.
Etter dialogkonferansen kommer oppdragsgiver til å sende ut noen spørsmål som grunnlag til én-til-én-møtene. Svar på spørsmålene er krav for å delta på én-til-én-møtene, men det er også mulig å sende inn svar uten å delta i én-til-én-møtene. Svar må sendes inn skriftlig senest 16. juni 2025, uavhengig av om leverandør ønsker å delta på et én-til-én-møte. Møtene kan gjennomføres digitalt på Teams dersom det er ønskelig.
Skriftlige innspill og informasjon som leverandørene gir i én-til-én-møtene er konfidensielle, og kun svar fra oppdragsgiver på eventuelle spørsmål som leverandørene stiller i disse møtene vil deles i etterkant (ref. likebehandlingsprinsippet).
Program for dialogkonferansen
12:00 – 12:30 Registrering & kaffe
Del 1 – Deltakelse mulig fysisk og digitalt
12:30 – 12:40 Velkommen – mål med dagen
12:40 – 12:55 Leverandørdialog og forventninger til interessentene i dialogfasen
12:55 – 13:25 Utfordringer og behovet i prosjektet
13:25-13:40 Spørsmål og kommentarer fra leverandørene
Pause
13:40 – 14:00 Enkel servering – leverandørene gis anledning til å snakke sammen
Del 2 – Kun fysisk oppmøte
14:00- 15:20 Workshop – Dialog og diskusjon om oppdragsgivers problemstillinger og konkrete utfordringer. Spørsmål og svar.
15:20-15:30 Veien videre i prosessen/takk for oppmøtet