2 timers digital workshop: Oppstart av en innovativ anskaffelse

Nasjonalt program for leverandørutvikling, i samarbeid med Abilator, inviterer til digital workshop om oppstart av en innovativ anskaffelse
På workshopen blir det en praktisk gjennomgang av selvhjelpsverktøy, gjennom bruken av en eksempelanskaffelse.

Tidspunkt

mandag 22. november 2021

Fra 12:00 til 14:00

Sted

Digitalt. Når du er påmeldt vil du få tilsendt mer informasjon og lenke til arrangementet senest dagen før.

Om arrangementet

Arrangementet krever ingen forberedelser og er gratis.

Om du tidligere har deltatt på et startprogram for innovative anskaffelser får du nå et konkret verktøy – med prosessguide – for å komme skikkelig i gang.

Påmeldingsfrist: 17.november

Når du er påmeldt vil du få tilsendt mer informasjon og lenke til arrangementet senest dagen før.

Målgruppe: Ledere, innkjøper, prosjektleder, fagansvarlig, rådgiver og alle som er involverte i anskaffelsesprosesser.
Det er en fordel å være flere fra samme virksomhet for å kunne benytte verktøyet i etterkant.

For mer informasjon om verktøyet: Oppstart og ledelsesforankring av en innovativ anskaffelse

NB! Max 20 deltagere pr. workshop – så «førstemann til mølla»

Videresend gjerne invitasjonen til flere som du tror kan ha nytte av workshopen.

Meld deg på