Webinar: Hvordan gjennomføre behovskartlegging digitalt i offentlige anskaffelser
Forskningsprosjektet SMED inviterer til webinar om:
Hvordan gjennomføre behovskartlegging digitalt i offentlige anskaffer.
Tidspunkt
Onsdag 3. juni 2020 kl. 12:00 - 14:00Sted
Digitalt via ZoomOm arrangementet
Forskningsprosjektet SMED inviterer til webinar om:
Hvordan gjennomføre behovskartlegging digitalt i offentlige anskaffer.
Påmelding senest 2. juni klokka 12:00 til torgeird@sintef.no med SMEDWEBINAR i tittel, og du vil få tilsendt lenke for deltakelse i Zoom.
Program:
- Lyn-digitalisering: Hvordan COVID-19 digitaliserte arbeidsprosesser på NTNU ved Ole Andreas Alsos, NTNU
- Smidig behovsanalyse ved Knut Rolland, Universitetet i Oslo
- Erfaringer fra anskaffelse av nytt ERP-system ved Kjetil Nyborg, Værnesregionen
- Kan offentlig sektor og leverandører gjennomføre digital transformasjon? En case studie fra innovative offentlige anskaffelser ved Marius Mikalsen, SINTEF Digital
- Oppsummering – utfordringer i behovskartlegging, videre arbeid i prosjektet